Jak podnieść dochodowość i satysfakcję ze swojego biznesu?
+48 504 192 036

Jak podnieść dochodowość i satysfakcję ze swojego biznesu?

 

Jeśli nadal będziesz robił to, co zawsze robiłeś, nadal będziesz uzyskiwał, to, co zawsze

uzyskiwałeś. – Harv Eker

 

Czy zauważyłeś jak ostatnio wyglądają bilboardy ?

Nie wiem czy tak jest wszędzie, niestety u nas w Dębicy jest strasznie smutno.

Bardzo wiele bilboardów jest pustych albo z bardzo starym przekazem.

 

Co to oznacza?

 

Przedsiębiorcy nie mają pieniędzy na reklamę, tną koszty jak tylko mogą. Mamy trudny czas.

Tylko, że poddać się jest najłatwiej, a o wiele trudniej znajdować nowe, kreatywne rozwiązania, a to jest właśnie

najważniejsze w biznesie.

I tu przypomina mi się świetna sentencja Thomasa Edisona:

„Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest zawsze próbowanie po

prostu jeden, następny raz.”

Ok! Czyli jeszcze jedna próba, jeszcze jeden krok.

A jeśli to co robię nie przynosi spodziewanego wyniku to warto to robić dalej?

 

Zdecydowanie nie można powtarzać swoich działań bezmyślnie. Jestem przekonana, że właściwie za każdym

razem powinno się zmieniać działania i je udoskonalać, a co najważniejsze słuchać tych dla których świadczymy

nasze usługi lub sprzedajemy nasze towary.

I tu przypomnę najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie w biznesie.

Popyt – jakie jest zapotrzebowanie na daną usługę lub towar?

Podaż – jak wielu innych przedsiębiorców oferuje taki towar lub usługę?

Jakość – jak daną usługę oceniają klienci pod względem jakości, szczególnie, w stosunku do ceny?

Ilość – ile trzeba sprzedać tej podstawowej usługi lub towaru aby uzyskać satysfakcjonujący wynik i czy jest to

możliwe?

Niestety – jako przedsiębiorcy za rzadko zadajemy sobie takie pytania, a bardzo często czujemy się sfrustrowani

wynikami jakie osiągamy.
A co jeśli rzeczywiście na dzisiejszym rynku nie da się już sprzedawać produktu lub usługi , który mamy?

 

Cóż! Jak to bywa w takich sytuacjach – trzeba wymyślić coś nowego.

Jak zauważył Robert Kotler „Najlepszym sposobem na zdobycie i zatrzymanie klientów jest nieustanne

myślenie o tym, jak zaoferować im więcej za mniej.”

 

Skąd brać te nowe pomysły?

 

1. Szukaj, gdzie ludzie mają nierozwiązane problemy .

2. Ulepszaj wszystko co rozwiązuje ludzkie problemy, w pierwszej kolejności swoje produkty i usługi.

3. Naśladuj tych, którzy teraz świetnie prosperują na rynku.

4. Przenieś sprawdzony pomysł w inne miejsce – tam gdzie jeszcze nikt tego nie robi, nie sprzedaje.

5. Znajdź nową niszę na rynku lub zmień swoją.

 

Ale uwaga! Bardzo często w tym miejscu pojawia się pułapka złego nastawienia, braku wiary i skupienia

się na problemach. Przypominam więc sobie słowa Harva Ekera: „Ludzie sukcesu koncentrują się na

szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach”.

 

Podsumowując – jeśli jest trudno to jest ok. Dostałam tylko informację zwrotną, że pora na jakieś

zmiany. Wystarczy, że stanę na miejscu klienta, poznam jego problemy i zapewne zobaczę jak

wiele zmian i ulepszeń jest możliwe.

Przeanalizuj proszę te 4 czynniki sukcesu i 4 sposoby na nowe pomysły i napisz, czy dostałeś

impuls do nowego działania.

I niech Moc będzie z Tobą!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Zapisz się na newsletter i pobierz 7 sprawdzanych tajemnic życia pełnego szczęścia i sukcesów!

Bądż spokojna Twój adres jest bezpieczny!

FreshMail.pl
 

Zapisz się na newsletter i po pierwsze zdobądź etapy kryzysu!

Bądż spokojna Twój adres jest bezpieczny!

FreshMail.pl