REGULAMIN SKLEPU
malgorzatadabrowska.pl. Obowiązuje od 21 lutego 2025
Regulamin, który czytasz, dotyczy sprzedaży produktów fizycznych, szkoleń i udostępniania Treści i Usług cyfrowych, dostępnych na stronie internetowej pod adresem: https://malgorzatadabrowska.pl/
Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu moduł strony, która umożliwia zakup produktów, będziemy nazywać „Sklepem„.
W tym Regulaminie znajdziesz między innymi: zasady zawarcia umowy, warunki umowy, postanowienia dotyczące konsumentów oraz informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy. Informacje dostępne na stronie Sklepu i w tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.
Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się z nami na adres lub email podany poniżej.
Skontaktuj się z nami!
W każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu możesz skontaktować się z nami pod adresem: [email protected] oraz pod numerem telefonu: +48 505 657 846
Kto jest sprzedawcą. usługodawcą,kto udostępnia Treść cyfrową lub Usługę cyfrową?
Usługodawcą jest właściciel sklepu: Boski Biznes Małgorzata Dąbrowska Kawęczyńska 106d 39-200 Dębica NIP:8721000750 Regon: 850307683 zwana: Boski Biznes
Kogo dotyczy ten Regulamin?
Regulamin dotyczy Klientów Sklepu. Za każdym razem, kiedy w treści Regulaminu piszemy o „kliencie” mamy na myśli osoby decydujące się na zakup produktów znajdujących się w sklepie. Klientami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta jak i pozostali przedsiębiorcy.
SPIS TREŚCI
- Wyjaśnienie definicji
- Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
- Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu
- Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności
- Treści i Usługi cyfrowe
- Prawa autorskie
- Uprawnienia w razie niezgodności z Umową
- Odstąpienie od umowy
- Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści
- Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
- Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
- Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu
- Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenie roszczeń dla konsumentów
- Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
- Ochrona danych osobowych
- Punkt kontaktowy
- Postanowienia końcowe
- Linki
1. Wyjaśnienie definicji:
Boski Biznes – Boski Biznes Małgorzata Dąbrowska. Kawęczyńska 106d 39-200 Dębica NIP:8721000750 Regon: 850307683
Sklep – Serwis internetowy dostępny pod adresem: https://malgorzatadabrowska.pl/
Formularz zamówienia
Formularz służący do złożenia zamówienia w Sklepie. Uzupełnienie formularza wymaga dodania wybranych Produktów do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia danych klienta niezbędnych do zakupu.
Klient
To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Klientem jest podmiot będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Produktu.
Przedsiębiorca
To osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Produktu zawierając Umowę, a z treści tej Umowy wynika, że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.
Konsument
To osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta
To osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą dokonująca zakupu Produktu, który jest bezpośrednio związany z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).
Użytkownik
To Klient lub osoba nie będącą Klientem Sklepu odwiedzająca Sklep i mogąca zapoznać się z Treściami w obrębie Sklepu lub osoba, która umieściła w Sklepie treść.
Konto Klienta
To indywidualny dostęp Klienta na stronie Sklepu określany nazwą użytkownika oraz hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta.
Treść cyfrowa
To dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej.
Usługa cyfrowa
To usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
Produkt
To produkt fizyczny, szkolenie czy indywidualny dostęp Klienta do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która jest przedmiotem Umowy i który jest przyznany na określony czas zgodny z Umową. Opis Produktu oraz ceny brutto są dostępne na stronie Sklepu przy prezentowanym produkcie fizycznym, szkoleniu czy prezentowanej Treści lub Usłudze cyfrowej.
Produkt fizyczny
To produkt fizyczny oferowany w Sklepie.
Szkolenie
To usługa świadczona przez Boski Biznes na zasadach określonych w opisie szkolenia, konsultacji, sesji coachingowej, webinaru.
Cena
Wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Boskiemu Biznesowi z tytułu wykonania Umowy przez Boski Biznes.
Usługa Elektroniczna
Świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), przez Boski Biznes na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
Wymagania Techniczne
Są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
- dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.
Dla korzystania z Treści cyfrowej czy Usługi cyfrowej należy posiadać sprzęt elektroniczny i program umożliwiający obsługę pliku w formacie PDF, pub lub mobi. Dla korzystania z Konta Klienta konieczny jest dostęp do przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do sieci Internet.
Umowa
To umowa zawierana pomiędzy Boskim Biznesem a Klientem za pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail Boskiego Biznesu i opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta, w ramach której Boski Biznes zobowiązuje się do wydania Produktu fizycznego lub przeprowadzenia Szkolenia lub udostępnienia Treści lub udostępnienia Usługi Cyfrowej, a Klient do zapłaty Ceny.
Umowa o świadczenie usług
Zawarta pomiędzy Boski Biznes, a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
Zamówienie
To oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności strony internetowej Sklepu, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy dotyczące Produktu fizycznego/Szkolenia/Treści cyfrowej/ Usługi cyfrowej i kierowane do Boskiego Biznesu oraz w ramach którego Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy. Złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez przesłanie go na adres e-mail wskazany w Regulaminie.
Dzień roboczy
Dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszyk
Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia Produktu, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania dot. Ceny poszczególnych Produktów.
Promocje
Szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Boski Biznes w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez Boski Biznes zasadach np. obniżenie ceny danego Produktu.
Ustawa o prawach konsumenta
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
Regulamin
Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez Boski Biznes za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
Cena Początkowa
Pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką
Najniższa Cena, w której produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
Cena Promocyjna
Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę Promocji.
Punkt kontaktowy
To sposób umożliwiający Boskiemu Biznesowi bezpośrednią komunikację drogą elektroniczną z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych oraz z Użytkownikami.
Usługa hostingu
To usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika na jego żądanie.
Dostawca usługi hostingu
To Usługodawca, cyber_Folks S.A. , ul. Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznań NIP: PL7792467259
REGON: 367731587 KRS: 0000685595
Treść
To zawartość wypowiedzi Użytkownika zamieszczona w Sklepie, w szczególności informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, które Użytkownik umieścił w obrębie Sklepu.
Treść nielegalna
To Treść, która sama w sobie lub w odniesieniu do funkcjonalności Sklepu i usług Usługodawcy nie jest zgodna z prawem Unii Europejskiej lub z prawem danego państwa członkowskiego UE, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
Za Treść nielegalną uznaje się w szczególności:
- obrazy przedstawiające niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych,
- prywatne zdjęcia/grafiki udostępniane bez zgody osoby uprawnionej do danego materiału,
- cyberstalking,
- treści służące do sprzedaży produktów niespełniających wymogów lub podrobionych,
- treści służące do sprzedaży towarów lub świadczenia usług z naruszeniem prawa ochrony konsumentów,
- treści naruszające prawa autorskie
Treść niezgodna z warunkami korzystania z usług Sklepu
To Treść naruszająca i zakłócające zasady funkcjonowania Sklepu, niniejszy Regulamin, a także Treść o charakterze nieprawdziwym, nieaktualnym, naruszającym dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego.
Warunki korzystania z usług Sklepu
To Treść naruszająca i zakłócające zasady funkcjonowania Sklepu, niniejszy Regulamin, a także Treść o charakterze nieprawdziwym, nieaktualnym, naruszającym dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego Treść niezgodna z warunkami korzystania z usług Sklepu To klauzule, niezależnie od ich nazwy lub formy, które regulują stosunek umowny między Usługodawcą a Użytkownikiem.
Moderacja
To działania niezautomatyzowane lub zautomatyzowane, podejmowane przez Usługodawcę, w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z usług, przekazywanych przez Użytkowników, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez Użytkowników, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta Użytkownika. Moderacja
2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
- Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
- Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy z Boski Biznes oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami.
- Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto(razem z podatkiem VAT)w polskich złotych.
- Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, aktualny system operacyjny oraz aktualna przeglądarka internetowa, a także posiadanie konta e-mail. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
- Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości.
- Klient nie jest uprawniony do przekazywania loginu i hasła osobom nieuprawnionym lub do korzystania z konta innego Klienta.
- Produkty mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie.
- W przypadku udostępnienia Produktu w ramach Promocji, Boski Biznes oznacza, że dany Produkt jest w cenie promocyjnej oraz wskazuje Ostatnią Najniższą Cenę z ostatnich 30 dni.
- W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na stronie Sklepu Boski Biznes podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki, które pozwolą na zweryfikowanie czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z jego Produktu.
- Jeżeli Cena udostępniona Klientowi na stronie Sklepu jest spersonalizowana, np. ustalona na podstawie informacji o Kliencie uzyskanych z danych marketingowych (profilowanie), udostępnia Klientowi informację na temat indywidualnego dostosowania ceny (personalizacji cen) przy Produkcie na stronie Sklepu.
- Boski Biznes podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające na celu zabezpieczenie bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz funkcjonalności dostępnych w ramach strony (formularz rejestracji konta, formularz zamówienia itd.).
- Klient ma prawo do poinformowania Boski Biznes o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]
- Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Boskiego Biznesu z tytułu rękojmi za Produkt jest wyłączona.
3. Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu
- Boski Biznes świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
a) Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
b) Usługę Konto Klienta oraz przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień Klienta na stronie Sklepu;
c) Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
d) Usługę umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
e) Usługę udostępnienia Treści i Usług cyfrowych na stronie internetowej Sklepu, gdy przedmiotem Umowy jest Treść/Usługa cyfrowa.
- Klient ma możliwość założenia Konta na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia.Konto zawiera m.in. informacje o Zamówieniach i pozwala na zapamiętanie użytych wcześniej danych potrzebnych do złożenia Zamówienia.
- Boski Biznes świadczy usługę utrzymania Konta w czasie wykonywania Umowy, nie krócej niż w terminie 365 dni od dnia ostatniego zalogowania Klienta na Konto.
- Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu formularza oraz zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu i kliknięciu przycisku ,,Załóż konto” lub innego równoznacznego, przy czym Konto zakładane jest automatycznie podczas dokonywania pierwszego zakupu w Sklepie.
- W formularzu zakładania Konta niezbędne jest podanie przez Klienta wskazanych następujących danych: nazwa użytkownika (login), adres poczty elektronicznej, hasło. Należy wskazać także nazwę, którą Klient będzie się posługiwać w ramach Konta.
- Założenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i przesłanie do Boskiego Biznesu poprzez stronę Sklepu (w ramach składania Zamówienia). Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia Konta Klienta dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie Konta na stronie Sklepu.
- Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i można wypowiedzieć ją w każdym momencie.
- Klient loguje się na Konto przy użyciu adresu e-mail lub nazwy użytkownika oraz indywidualnego hasła, które Klient ustala samodzielnie.
- Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta lub poprzez założenie Konta.
- Boski Biznes na prośbę Klienta, usuwa Konto Klienta. Aby zgłosić żądanie usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się z Boski Biznes na adres e-mail podany w początkowej części Regulaminu.
- Konto Klienta usuwane jest w terminie do 14dni od dnia otrzymania żądania usunięcia Konta.
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka.
- Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać pisemnie na adres siedziby Boskiego Biznesu lub elektronicznie na adres wskazany na początku Regulaminu.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Boski Biznes następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację.
- Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Boskiego Biznesu i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności
- Boski Biznes umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących Produktów (sprzedaż Produktów fizycznych, przeprowadzenie Szkolenia/ udostępnienie Treści czy Usług cyfrowych)poprzez stronę Sklepu.
- Główne cechy Produktu oraz specyfikacja są określone na stronie produktowej każdego Produktu na stronie Sklepu.
- Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Boskim Biznesem może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
- Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Boski Biznes, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Boski Biznes na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Boskiego Biznesu do dostarczenia Produktu fizycznego, do przeprowadzenia Szkolenia lub do udostępnienia Treści lub Usług cyfrowych Klientowi za Cenę wskazaną na stronie Sklepu płatną przez Klienta.
- Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Boski Biznes umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Produktu do Koszyka po czym Klient przechodzi do Formularza zamówienia lub Klient posiadający Konto potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
- Klient, który nie posiada Konta jest zobowiązany samodzielnie wypełnić Formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy.
- W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane adresowe oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrany Produkt, ilość Produktów, miejsce i sposób dostawy Produktu fizycznego, sposób płatności za Produkt przez Klienta.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia.
- W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym firmy i NIP.
- Warunkiem złożenia Zamówienie obok wskazanych powyżej okoliczności jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i polityki prywatności Boskiego Biznesu, a także zapłata Ceny za Produkt przy wyborze sposobu płatności, który tego wymaga.
- Naciśnięcie przycisku „Zamów i zapłać” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybrany Produkt.
- Klient ma możliwość weryfikacji Produktów znajdujących się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
- Przed kliknięciem przycisku „Zamów i zapłać” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i po kliknięciu zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach i sposobach płatności są na bieżąco podawane na stronie Sklepu. W przypadku Zamówienia składanego na adres e-mail, płatność należy uiścić na rachunek wskazany na fakturze.
- W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
- Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Boski Biznes wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.
- Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Boski Biznes które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury wystawionej przez Sprzedającego, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny w pełnej wysokości w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przed Boski Biznes. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie Produktu wskazanego przez Boski Biznes w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta.W takim wypadku Boski Biznes niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
- Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta, Boski Biznes wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu. 21. O kosztach dostawy, płatności lub innych dodatkowych kosztach Boski Biznes informuje w Formularzu zamówienia przed złożeniem Zamówienia przez Klienta. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę oraz koszty dostawy.
- Boski Biznes organizuje Promocje na wybrane Produkty dostępne na stronie Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Produktu na stronie Sklepu.
- Boski Biznes umożliwia następujące metody płatności:
a) płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Boski Biznes potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Boski Biznes informacji o dokonaniu płatności przez Klienta)w formie płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności, w formie Blik,
b) płatność kartą,
c) przelew tradycyjny (płatne bezpośrednio na konto Boski Biznes; w ramach przelewu w polu „Tytuł” prosimy podać numer Zamówienia),
- Boski Biznes przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj.: faktura lub paragon został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia bądź zakładania Konta adres e-mail.
- Płatność w ramach Umowy dokonywana jest przy pomocy serwisu:
a)Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185;
b) Easytools sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Rzeczypospolitej 10/46, 02-972, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr: 0001002028, NIP: 9512554309, REGON: 523659062, kapitał zakładowy: 5 000,00 PLN.
- Boski Biznes nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
- Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą kierując wiadomość na adres wskazany w Regulaminie.
- Dostępne metody płatności:
Karty płatnicze:
*Visa
*Visa Electron
*Mastercard
*Mastercard Electronic
*Maestro”
5. Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe
- Treści i Usługi cyfrowe oferowane na stronie Sklepu dotyczą treści rozwojowych, coachingowych i edukacyjnych. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Boski Biznes udostępnia Klientowi Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta.
- Realizacja Zamówienia oznacza, że Sprzedający dostarcza Klientowi dane umożliwiające dostęp do treści zgodnych z Zamówieniem Klienta. Dane dostępowe przesyłane są na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia (login i hasło do Konta Klienta na stronie Sklepu). Utworzenie Konta Klienta na stronie Sklepu, które umożliwia korzystanie z Treści i Usług cyfrowych jest nieodpłatne.
- Ceny Treści i Usług cyfrowych prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Sklepu oraz w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
- Ze względu na rodzaj i czas trwania Usług lub Treści cyfrowych poszczególne warianty Treści lub Usług cyfrowych mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do materiałów.
- Wszystkie Usługi i Treści cyfrowe prezentowane są na stronie Sklepu. Dostęp do zawartości Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych (zazwyczaj po wniesieniu na rzecz Sprzedającego opłaty odpowiadającej Cenie wybranej Treści lub Usługi Cyfrowej przez Klienta) o ile inaczej nie wskazano w opisie Treści lub Usługi cyfrowej. Konto Klienta oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony dla niego przez Sprzedającego na stronie Sklepu.
- Z chwilą zalogowania się do Konta Klienta po zakupie Usługi lub Treści cyfrowej lub z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Treści lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez przesłanie linka do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
- Jeżeli w opisie Treści lub Usługi cyfrowej Sprzedający określił inny termin dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, to Klienta obowiązuje termin wskazany na stronie Sklepu (przedsprzedaż).
6. Produkty fizyczne – koszty, sposób i termin zapłaty
W ramach Umowy sprzedaży Produktu fizycznego zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Boski Biznes dostarcza Klientowi zakupione Produkty fizyczne zgodnie z Zamówieniem Klienta.
- Realizacja Zamówienia Produktu fizycznego oznacza, że Sprzedający dokonuje wysłania zakupionego Produktu fizycznego na adres wskazany podczas procesu zakupowego przez Klienta.
- Dostępne metody dostawy Produktu fizycznego oraz przewidywany czas dostawy są widoczne na stronie internetowej Sklepu. Dostawa Produktów fizycznych realizowana jest przez platformę apaczka.pl.
- Dostawa Produktu fizycznego odbywa się na terenie Polski na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dostawa Produktu fizycznego na adres zlokalizowany poza obszarem Polski odbywa się na warunkach określonych w Sklepie lub ustalonych indywidualnie.
- Sklep każdorazowo określa na stronie Produktu fizycznego termin dostawy lub w korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedającego.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sklep oraz czas doręczania Produktu do wskazanego miejsca dostawy. Do czasu przygotowanie Zamówienia należy doliczyć czas doręczania Produktu wykonywany przez konkretnego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu oraz w na stronie internetowej Sklepu lub w korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedającego. Boski Biznes przygotowuje Produkt fizyczny do wysyłki w terminie do 4 Dni Roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty Ceny na koncie Sprzedającego o ile w opisie Produktu fizycznego lub w wiadomości przesłanej po złożeniu Zamówienie nie wskazano inaczej. Wysyłka odbywa się w każdy roboczy w wtorek i czwartek.
- Termin dostawy Produktu fizycznego do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu fizycznego lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin dostawy. Wówczas Klienta obowiązuje wskazany przez Boski Biznes każdorazowo termin dostawy. Zamówienie zazwyczaj przygotowane jest i przekazane dostawcy w terminie do 4 Dni Roboczych, a dostawca doręcza przesyłki zwyczajowo do 2 Dni roboczych od dnia odebrania Zamówienia w przypadku przesyłek krajowych i w terminie do 5 Dni roboczych w przypadku Zamówienia doręczanego na terenie UE.
- Jeżeli podczas zakupu Sprzedający określiła inny termin dostarczenia Produktu fizycznego, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedającego na stronie sprzedażowej Produktu fizycznego(przedsprzedaż). 10. W przypadku Zamówienia dotyczącego Produktów fizycznych o różnych terminach dostawy, właściwym terminem dostawy jest termin dotyczący Produktu fizycznego o najdłuższym czasie dostawy.
- Wszelkie zastrzeżenia dotyczące przesyłki, należy zgłosić mailowo niezwłocznie i na adres [email protected] Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia zniszczonej lub niekompletnej przesyłki wraz z protokołem zniszczenia wystawionym przez kuriera, jeśli przesyłka była uszkodzona.
- Boski Biznes dokłada wszelkich starań, aby możliwie wiernie prezentować oferowane Produkty fizyczne, ich skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Sprzedający nie może zagwarantować, że komputer, monitor lub urządzenie mobilne użytkownika sklepu, wiernie odwzorowuje kolory.
- W uzasadnionych przypadkach i w miarę możliwości organizacyjnych, Boski Biznes dopuszcza możliwość zamiany Produktu fizycznego w sytuacji, gdy zmiana jest możliwa (określony kolor, rozmiar) przy czym Produkt fizyczny odesłany przez Klienta nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany ani noszony (poza przymierzeniem) i powinien posiadać wszystkie oryginalne metki i etykiety. Koszty zamiany Produktu fizycznego pokrywa Klient.
Szkolenia/Usługi
- W przypadku takiej Usługi jak szkolenie lub sesja coachingowa Klient, który nabył Usługę uprawniony jest udziału w usłudze. Klient składając Zamówienie na Usługę wyraża zgodę na wykorzystywanie jego wizerunku uwiecznionego na zdjęciach oraz nagraniach audiowizualnych pochodzących z poszczególnych szkoleń lub sesji coachingowych, w dowolny sposób – w tym poprzez zamieszczanie na stronach Sklepu, w serwisach społecznościowych czy w sieci Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych samego Sklepu lub sprzedawanych w jego ramach Towarów bądź Usług. Zgoda, o której mowa powyżej może być przez Klienta odwołana w każdym czasie, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Właściciela Sklepu, tj. [email protected]
- Sprzedający w uzasadnionych przypadkach – z przyczyn losowych od niego niezależnych, zastrzega sobie możliwość zmiany terminu Szkolenia pod warunkiem, jednakże, iż nowy termin odbycia Szkolenia ustalony zostanie wspólnie przez Boski Biznes oraz Klienta.
- Nieobecność Klienta na Szkoleniu będącym przedmiotem Umowy i przeprowadzonym przez Boski Biznes (w przypadku indywidualnego Szkolenia w przypadku gotowości Sprzedającego do odbycia Szkolenia zgodnie z Umową) powoduje wygaśnięcie po stronie Klienta wszelkich roszczeń o wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych.
- W przypadku zakupionego Szkolenia Klient, który nabył Szkolenie uprawniony jest do wskazania innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w danym Szkoleniu, pod warunkiem, iż zmiana taka zgłoszona zostanie na adres e-mail: [email protected] nie później niż na 2 (dwa) dni przed terminem przeprowadzenia Szkolenia. W sytuacji, o której mowa powyżej, Klient, który zakupił dane Szkolenie traci prawo do udziału w Szkoleniu, w innym, późniejszym terminie na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- W przypadku zakupu Szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego Szkolenia.
- W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym Szkoleniu, które się odbyło w terminie zakupionym przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym Szkoleniu, chociażby Boski Biznes organizowało nowe Szkolenie. Boski Biznes nie jest przy tym zobowiązane do zwrotu jakichkolwiek kwoty zgłoszonym uczestnikom. Poprzez nieuczestniczenie w zakupionym wydarzeniu, o którym powyżej, należy rozumieć niestawiennictwo Klienta lub osoby trzeciej na rzecz której Klient wykupił Szkolenie w godzinie rozpoczęcia Szkolenia w miejscu przeprowadzenia Szkolenia. W tym przypadku Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi jakiejkolwiek kwoty.
6. Prawa autorskie
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie treści dostępnych w ramach Sklepu oraz poszczególnych Szkoleń, Treści i Usług cyfrowych. Sprzedający może określić warunki licencji odrębnie zamieszczając stosowny zapis w opisie Szkolenia, Treści lub Usługi cyfrowej.
- Klient ma prawo korzystać z Produktu (w tym Treści lub Usługi cyfrowej) wyłącznie na własny użytek o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
- Zabrania się Klientowi udostępniać treści Szkoleń, Treści cyfrowych lub danych do swojego Konta Klienta innym podmiotom.
- Dostępne w ramach Sklepu Szkolenia, Treści i Usługi cyfrowe nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej) o ile wprost nie wynika inaczej z opisu Produktu lub Regulaminu.
- Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
a) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Produktów, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
b) wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,
c) odpłatnego rozpowszechniania treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
d) nieodpłatnego rozpowszechniania treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- O ile w opisie Treści lub Usługi cyfrowej nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas trwania 365 dni od dnia udostępnienia Produktu będącego Treścią lub Usługa cyfrową.
7. Uprawnienia z tytułu niezgodności produktu fizycznego z Umową
- Boski Biznes ponosi odpowiedzialność wobec klienta, jeżeli sprzedany Produkt fizyczny jest niezgodny z Umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Produktu fizycznego z Umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego w odniesieniu do przedsiębiorców oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
- Produkty fizyczne prezentowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu fizycznego. Przy czym gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla Konsumenta niż określone w punktach od 4 do 8.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu fizycznego z Umową Klient powinien skontaktować się ze Sprzedającym (na adres e-mail podany na początku Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Produktu fizycznego z Umową.
- Jeżeli Produkt fizyczny jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodność Produktu fizycznego z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów Sprzedającego. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są̨ niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedający może odmówić́ doprowadzenia Produktu fizycznego do zgodności z umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu fizycznego z Umową, wartość́ Produktu fizycznego zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu lub odmowy doprowadzenia Produktu fizycznegodo zgodności z Umową.
- Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę̨ towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.
- Konsument udostępnia Sprzedającemu Produkt fizyczny podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedający odbiera od Konsumenta towar na swój koszt.
- Jeżeli Produkt fizyczny jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) Sprzedający odmówił doprowadzenia Produktu fizycznego do zgodności z Umową zgodnie z punktem 5
b) Sprzedający nie doprowadził Produktu fizycznego do zgodności z Umową zgodnie z punktem 7-9.
c) brak zgodności Produktu fizycznego z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedający próbował doprowadzić́ Produkt fizyczny do zgodności z Umową; d) brak zgodności Produktu fizycznego z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy;
e) z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedający nie doprowadzi Produktu fizycznego do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z Umową i złożył oświadczenie Sprzedającemu, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznaje za uzasadnione.
- W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z Umową, jest obowiązany dostarczyć wadliwy produkt na adres siedziby Boski Biznes. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia produktu wadliwego ponosi Sprzedający.
- Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Produkt fizyczny jest wyłączona.
- Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności Produktu fizycznego do użycia, określony przez Sprzedającego, jego poprzednika prawnego lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu fizycznego z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfikacją towaru lub charakterem braku zgodności z Umową. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu fizycznego z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu fizycznego z Umową jest istotny.
- Uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z Umową dotyczą Klientów Sklepu będących Konsumentami lub Przedsiębiorcom na prawach konsumenta.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób Sprzedającemu.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedającego, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
7. Uprawnienia z tytułu niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa jest niezgodna z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach 13 Usługi cyfrowej z Umową konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta. 2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą (na adres e-mail podany na początku Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Treści lub Usługi cyfrowej z Umową.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową Konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
- Sprzedający może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów dla Sprzedającego.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową oraz wartość Treści lub Usługi cyfrowej zgodnych z Umową.
- Sprzedający doprowadza Treść lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym terminie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedający.
- Jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa są niezgodny z Umową, Konsument może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) Doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów zgodnie z punktem 4 i 5;
b) Sprzedający nie doprowadził Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową zgodnie z punktem 6;
c) Brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo, że Sprzedający próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową;
d) Z oświadczenia Sprzedającego lub z okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedający nie doprowadzi Treści lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową wystosował odpowiednie żądania do Sprzedającego, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznała za uzasadnione.
- W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Sprzedający odpowiada za brak zgodności z umową Treści lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
- Sprzedający nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową, który jest wskazany w punkcie 13, jeżeli ten brak podstępnie zataiła.
- Sprzedający odpowiada za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Domniemania wskazane w pkt. 13 i 15 nie mają zastosowania, jeżeli:
a) Środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedający poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy;
b) Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy ze Sprzedającym, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
- Uprawnienia z tytułu niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z Umową dotyczą Klientów Sklepu będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z Umową, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób Sprzedającemu.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedającego, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
8. Odstąpienie od umowy
- Jeśli w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu Treści lub Usługi cyfrowej/odbycie Szkolenia (np. sesji coachingowej lub wykonanie innej usługi przez Boski Biznes)przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a umowa zostanie wykonana przez Sprzedającego, traci on prawo do odstąpienia od zawartej umowy.
- Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Sprzedający wykonał w pełni Usługę Elektroniczna za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
- W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (punkt 1 i 2), Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. 4. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1 lub w ust 2. Działanie Sklepu opiera się w dużej mierze na dostarczaniu Klientowi Treści lub Usług cyfrowych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość na warunkach wskazanych poniżej, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu fizycznego.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedającego o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy Produktu fizycznego innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie). Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu fizycznego.
- Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sama odbierze Produkt fizyczny od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Produktu fizycznego z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu fizycznego, które jest wynikiem korzystania z Produktu fizycznego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu fizycznego. 11. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest Produkt fizyczny dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, gdy przedmiotem Umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb oraz w razie Umowy której przedmiotem są Produkty fizyczne, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedającego, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
9. Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści
- Jeśli w ramach funkcjonowania Sklepu Boski Biznes stwarza możliwość pozostawienia Treści przez Użytkownika, to Boski Biznes przechowuje ją zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Sprzedający podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do Treści nielegalnych, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
- Sprzedający w ramach Sklepu może dokonać moderacji Treści umieszczanych przez Użytkowników z należytą starannością, obiektywnie i proporcjonalnie oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron.
- Sprzedający nie używa narzędzi służących do automatycznego moderowania treści.
- O moderacji Treści Sprzedający informuje Użytkownika, który daną treść umieścił, o ile Sprzedający dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z danym Użytkownikiem wraz z podaniem uzasadnienia.
- W uzasadnieniu o podjęciu moderacji Treści Sprzedający wskazuje konkretne podstawy do zastosowania użytej sankcji.
- W przypadku powzięcia informacji o Treści niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu Boski Biznes może wezwać Użytkownika do samodzielnego jej zmoderowania.
- Użytkownik zobowiązany jest do niedostarczania Treści bezprawnych, nielegalnych, zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym oraz Treści niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu. 9. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
a) podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych oraz niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Użytkownika w związku z zawarciem Umów;
b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie ze zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałych Użytkowników Sklepu;
c) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
d) nieumieszczania treści o charakterze bezprawnym, takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;
e) niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep;
f) niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika.
- Boski Biznes nie ma obowiązku monitorowania Treści, które Użytkownicy przekazują lub przechowują w ramach Sklepu, ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.
10. Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
- Boski Biznes stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie Treści, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne oraz niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu.
- Zgłoszenie może nastąpić drogą elektroniczną na wskazany na początku tego Regulaminu adres e-mail.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
a) lokalizację Treści w Sklepie w postaci bezpośredniego linku do Treści;
b) przyczyny uznania lub uzasadnionego podejrzenia uznania tej Treści za nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania z usług Sklepu;
c) dane kontaktowe osoby zgłaszającej, w tym imię, nazwisko lub nazwę, adres e-mail, chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstwa związanego z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w celach seksualnych, pornografią dziecięcą, nagabywania dzieci do celów seksualnych oraz podżegania, pomocnictwa i usiłowania w zakresie tych przestępstw;
d) oświadczenie, że osoba zgłaszająca powzięła w dobrej wierze przekonanie, że zgłaszane Treści są nielegalne lub niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, w szczególności, że stawiane zarzuty są prawdziwe i kompletne. 4. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż 7 dni roboczych, potwierdza osobie zgłaszającej otrzymanie zgłoszenia, jeśli w zgłoszeniu został wskazany jej adres e-mail.
- Zgłoszenie jest uznawane przez Boski Biznes za prawdziwe, jeśli Sprzedający bez szczegółowej analizy prawnej stwierdzi nielegalność lub niezgodność Treści.
- Boski Biznes informuje niezwłocznie osobę zgłaszającą oraz inne osoby zainteresowane sprawą, nie później niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia, o powziętej decyzji dotyczącej zgłoszenia, informując o możliwości odwołania się od decyzji.
- Przed wydaniem decyzji Boski Biznes może zwrócić się do Użytkownika, który umieścił Treści objęte zgłoszeniem, o udzielenie wyjaśnień do zgłoszenia, jeśli jest to niezbędne do podjęcia decyzji.
- Boski Biznes rozpatruje wszystkie zgłoszenia oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do Treści, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, obiektywny i niearbitralny, oraz z zachowaniem należytej staranności.
- Boski Biznes nie używa narzędzi służących do automatycznego rozpatrywania zgłoszeń.
11. Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
- Od decyzji Boskiego Biznesu wydanej w sprawie zgłoszenia funkcjonowania w Sklepie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu przysługuje odwołanie.
- Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej nie później niż 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
- Odwołanie powinno zawierać w szczególności:
a) precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa;
b) uzasadnienie stanowiska;
c) wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla osoby zgłaszającej lub osoby trzeciej.
- Boski Biznes rozpatrzy odwołanie nie później niż 14 dni od jego otrzymania. O wydanej decyzji na skutek odwołania Usługodawca poinformuje osobę zgłaszającą i inne osoby zainteresowane wynikiem sprawy.
- Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie.
12. Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu
- Boski Biznes ma możliwość zastosowania sankcji wobec Użytkownika, który umieścił w ramach Sklepu Treści nielegalne lub Treści niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, również na skutek wydania decyzji o dokonaniu przez Użytkownika takiego naruszenia na podstawie rozpatrzonego zgłoszenia. 2. Boski Biznes ma możliwość:
a) ograniczyć widoczność Treści, w tym dokonać jej usunięcia, uniemożliwić do niej dostęp lub ją depozycjonować;
b) zawiesić,zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne dla Użytkownika, który daną Treść w ramach Sklepu umieścił;
c) zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części dla Użytkownika, który dopuścił się naruszenia;
d) zawiesić lub zamknąć konto Użytkownika, który dopuścił się naruszenia.
- W przypadku, gdy Boski Biznes poweźmie jakiekolwiek informacje, dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu właściwe organy ścigania lub organy sądowe.
13. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy
- W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje Sprzedającemu prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Boskiego Biznesu.
- Boski Biznes ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Boski Biznes może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
- Odpowiedzialność Boskiego Biznesu w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym Boski Biznes nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Małgorzatą Dąbrowską – Boski Biznes, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.
14. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dla konsumentów.
- Boski Biznes wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Boski Biznes będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Postanowienia Regulaminu nie uniemożliwiają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
15. Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
- Małgorzata Dąbrowska – Boski Biznes może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn, w tym, jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Produktów, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
- Klienci, którzy posiadają Konto na stronie Sklepu o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
- W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.
- Regulamin podlega prawu polskiemu.
- Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie spory pomiędzy Małgorzata Dąbrowska a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Boski Biznes.
- Boski Biznes może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30 – dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Boski Biznes wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Boski Biznes lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
- Boski Biznes może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14 – dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach gdy Klient naruszana Ogólne Warunki Korzystania ze Sklepu.
16. Utrwalenie wizerunku
- Boski Biznes może nagrywać Szkolenia (m.in. sesje coachingowe, webinary, sesje pytań i odpowiedzi itp.), jeśli jest to wskazane w opisie Produktu lub, tym samym Boski Biznes może utrwalić wizerunek uczestnika, w tym również głos.
- Nagrania zawierające wizerunek uczestników mogą być udostępnione przez Boski Biznesna stronie Sklepu i sprzedawane jako odrębne Produkty, a ponadto mogą być udostępnione w serwisach społecznościowych czy w sieci Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych.
- Jeśli Klient nie wyraził zgody na rozpowszechnienie jego wizerunku w ramach Produktu lub zgłosił sprzeciw, to Boski Biznes maskuje wizerunek Klienta.
17. Ochrona danych osobowych
- 1Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Boski Biznes jako administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy.
- Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności na stronie internetowej Sklepu.
18. Punkt kontaktowy
- Boski Biznes wyznacza Punkt kontaktowy służący do komunikacji w sprawach Treści, w szczególności dotyczący ich legalności oraz zgodności z warunkami korzystania z usług Sklepu.
- Korespondencja w ramach Punktu kontaktowego odbywa się elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]
- O otrzymanej korespondencji w ramach Punktu kontaktowego Boski Biznes informuje nadawcę korespondencji niezwłocznie nie później niż 7 dni.
19. Postanowienia końcowe
- Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy kodeks cywilny.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści niniejszego Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
- Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Małgorzata Dąbrowska – Boski Biznes, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Boski Biznes.
- Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony internetowej Sklepu udziela niniejszym Małgorzacie Dąbrowskiej niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie w szczególności w Internecie tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
- Udostępnione treści (m.in. opis Produktów) w ramach tej strony internetowej stanowią przejaw naszej własnej intelektualnej twórczości i podlegają ochronie prawa autorskiego. Korzystanie z udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej oraz cywilnej. Jeśli masz wątpliwość dotyczącą charakteru prawnego udostępnionej przez nas treści lub tego, w jaki sposób zgodnie z prawem możesz z niej korzystać napisz do nas wiadomość, a my udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Powrót na stronę główną
Odbierz darmowego e-booka
Pobierz darmowy rozdział książki „Bogaci przed Bogiem” opisujący moją historię.
!
!
Zapisz się
Klikając „Zapisz się” pobierasz ebook w zamian za zapis do newslettera.
Otrzymasz dzięki temu wartościowe poradniki, informacje o webinarach, ofertach i promocjach.
Something went wrong. Please check your entries and try again.