Czy warto inwestować w reklamę w czasach pandemii? Wywiad z Iloną Adamską

Czy warto inwestować w reklamę w czasach pandemii?

Ilona Joanna Adamska właścicielka agencji I.D. MEDIA oraz kilku magazynów i portali m.in. Imperium Kobiet, Law Business Quality. Wydawca i autorka książek dla Kobiet i nie tylko.

Rozmawiamy o tym, czy i dlaczego warto inwestować w reklamę i PR. Ilona opowie o swoim doświadczeniu w biznesie reklamowym.

 

Ilona Adamska | Boska dla Boskiej

Czy warto inwestować w reklamę w czasach pandemii? Ilona Joanna Adamska właścicielka agencji I.D. MEDIA oraz kilku magazynów i portali m.in. Imperium Kobiet, Law Business Quality. Wydawca i autorka książek dla Kobiet i nie tylko.Rozmawiamy o tym, czy i dlaczego warto inwestować w reklamę i PR. Ilona Adamska opowie o swoim doświadczeniu w biznesie reklamowym.

Opublikowany przez Małgorzatę Dąbrowską Boski Biznes Czwartek, 14 maja 2020

Skomentuj wpis!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *