Konferencja i spotkanie online – jak to zrobić? [ INSTRUKCJA ZOOM]

Kochane Boskie – odpowiadając na Wasze pytania i potrzebę dalszego budowania relacji i pracy nad Waszymi biznesami, przychodzimy do Was z instrukcją obsługi narzędzia, na którym od tej pory będą odbywać się wirtualne spotkania #BOSKIBIZNES.

 

 

Nowa sytuacja, wymaga od przedsiębiorców kreatywności, szybszego reagowania i wdrażania narzędzi ułatwiających prowadzenie firmy. Te z Was, które mogą przenieść swoją działalność do internetu, na pewno będą zainteresowane rozwiązaniem, które ułatwi kontakt z Waszym zespołem i klientami. 

Zoom to aplikacja, do organizacji wirtualnych spotkań na żywo. Nasze spotkania online – strona rejestracji – odbywają się właśnie przy użyciu Zoom’a. Dzięki tej aplikacji w spotkaniu bez problemu może wziąć kilkadziesiąt osób i każda z Was będzie mogła przedstawić siebie, swój biznes. Podobnie z prezentacją podczas szkolenia Małgorzaty Dąbrowskiej – tutaj również nic się nie zmienia – będziecie mogły wszystko dokładnie zobaczyć na ekranie swojego urządzenia.

Aplikację możesz pobrać na telefon i na komputer. Jeżeli jesteś odbiorcą, a nie organizatorem spotkania, aplikacja na telefon w zupełności wystarczy. Poniżej znajdziesz link do pobrania:

Android iPhone Komputer

 

Jak korzystać z ZOOM?

Po instalacji aplikacji, zarejestruj swoje konto. Dla wygody, możesz to zrobić za pomocą Facebooka czy Google. Po otwarciu aplikacji na komputerze pokaże Ci się prosty ekran z kilkoma opcjami:


W dzień spotkania tuż przed 20:00 uruchomisz aplikację i klikniesz przycisk Join i wpiszesz ID spotkania, które wyślemy do Ciebie po zakupie biletu na konferencję. Będzie to wyglądać mniej więcej tak (dane i linki są przykładowe):

Dołącz do naszej konferencji:

https://us04web.zoom.us/j/562445024?pwd=REl3U3RYNy82RHFsRFBxRmpCd2sxQT09

Meeting ID: 562 445 024

Możesz również kliknąć link, który bezpośrednio przekieruje Cię do naszej konferencji.

Wszystko będzie w specjalnym mailu, który do Ciebie wyślemy.

 

 

Przygotowania do Konferencji #BoskiBiznes Online

Pamiętaj, że podczas spotkania masz czas na swoją prezentację. W zależności od tego jak bilet kupiłaś podczas rejestracji, prezentacja tekstowa lub video.

Dla wygody przygotuj sobie wcześniej kilka zdań, które obrazują profil Twojej działalności, powiedz nam kogo szukasz (np. partner biznesowy / klient / rozwiązanie), przygotuj link do swoich profili, które chciałabyś abyśmy pokazały pełnej publiczności. 

Link do swojej strony i profilu na Facebooku, skopiuj i zapisz w notatkach, dzięki temu wygodniej będzie Ci wkleić to do czatu w trakcie spotkania na żywo – wtedy każda uczestniczka będzie mogła kliknąć i przenieść się prosto na Twój profil!

 

Przed spotkaniem przygotuj:

  • Pobierz aplikację Zoom, na telefon lub komputer – polecamy korzystanie z komputera, będziesz dokładniej widzieć inne uczestniczki i prezentację do szkolenia
  • Upewnij się, że dostałaś dane dostępowe do spotkania, jeśli nie, napisz do nas wiadomość
  • Około 2h wolnego czasu – znajdź spokojną i cichą przestrzeń, byś mogła się skupić
  • Dobrze oświetlone stanowisko, z którego będzie Cię dobrze widzieć, możliwe, że będziesz potrzebować dodatkowego światła, konferencja odbywa się o godz. 20:00
  • Przygotuj słuchawki, przez które możesz rozmawiać przez telefon – te, które dostałaś w komplecie z telefonem będą idealne, ponieważ mają mikrofon
  • W notatkach telefonu przygotuj linki do swoich profili w social mediach

Mam nadzieję, że czujesz się przygotowana do naszego spotkania online – już nie możemy się doczekać!

Napisz do nas jeżeli masz jeszcze jakieś pytania lub jeśli coś jest nie jasne!

Do zobaczenia!

Skomentuj wpis!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *